Onlangs heeft KPN bekend gemaakt dat zij per 1 september 2019 alle dienstverlening rondom ISDN-lijnen beëindigt. ISDN-lijnen worden door bedrijven nog vaak gebruikt voor telefonieverkeer, maar dikwijls ook voor frankeermachines, faxmachines (!), liften, brandbeveiliging en inbraak-alarmcentrales.
De ISDN-lijnen dienen vóór de uitfasering overgezet te zijn op VoIP; bellen via internet. Het is verstandig deze overgang niet tot het laatste moment uit te stellen. De continuïteit van uw bedrijfsprocessen kan immers in gevaar komen als u te laat start met de overzettingsprocedure.
Internet Diensten Texel denkt graag met u mee. Wij adviseren het MKB op Texel dringend: stap tijdig over op VoIP!
Werkt uw bedrijf nog met een (vaste) verouderde telefooncentrale met ISDN-lijnen? Of wilt u een nieuwe centrale ‘in the cloud’, waarbij u diverse opties zelf kunt instellen?
Met onze ‘Managed Voice pakketten’ heeft u toegang tot een professionele telefooncentrale in de cloud. Hiermee heeft u alle mogelijkheden die u ook op vast telefoniegebied zou hebben, en het is nog goedkoper bovendien.
Wij kunnen de instellingen van uw centrale op afstand voor u aanpassen, maar als u dit liever zelf wilt doen kan dat uiteraard ook. U krijgt dan een inlogcode op ons Klantenportal. Wilt u de automatische beantwoorder onverwacht activeren, of uw telefooncentrale laten doorschakelen naar een ander nummer? U regelt het allemaal zelf.
De voordelen van VoIP:
- schaalbaar en flexibel: groeit met uw bedrijf mee
- eenvoudig alles digitaal
- betrouwbaar en stabiel
- u kunt zelf instellingen aanpassen via ons IDT Klantenportal
- voordeliger; een vast bedrag per maand
Neem gerust contact op voor de mogelijkheden, via telefoon 0222-760006, of stuur een e-mail.